Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Facility management

   

Systeminformasjon

 
Systemnavn: Facility management
Tatt i bruk: 30.04.2017
Avsluttet dato:
   

Administrative data

 
Arkivserier/Arkivdeler:
Innhold: Utbygging og eiendom: Eiendomsinformasjon om alle typer bygg, samt tekniske anlegg i bygget og tilhørende aktivitet vi har på bygget for å ivareta drift, vedlikehold og utviklingsprosjekter

Boligkontoret: Boligsøkere, husleiekontrakter, avslutning av leieforhold og stopp av fakturering
Lisensinnehaver: Bodø kommune
Brukergrupper: Utbyggings- og eiendomsavdelingen v/ FDVU og Boligkontoret
Systemansvarlig: Jens Harald Sæverud v/ UE og Rolf Olsen v/ Boligkontoret
Driftansvarlig: D-IKT v/ TietoEvry
Relasjon til andre system: Delvis integrert med økonomisystemet Visma for fakturering og prosjektregnskap

Leverandør: Facility Management AS
Merknader: 2 moduler - en for utleieboliger og en for kommunale tjenestebygg
Det er en administratorrolle som har tilgang til begge modulene (hele systemet)
   

Tekniske data

 
Databaseplattform: SQL
Produksjonsformat: Modulbasert registersystem, alle typer filformat
Arkivformat: PDF - Ikke NOARK5 godkjent system
Merknader:
   

Bevaring

 
Kassasjon:
Hjemmel:
Tabelluttrekk:
Overføring:
Metadata:
Merknader: Det er mulig å slette dokumentasjon, men dette gjøres ikke pr d.d.
Arkivleder må ta opp med avdelingen at arkivverdig dokumentasjon må arkiveres i kommunens sak-og arkivsystem, eventuelt integrasjon mot sak- og arkivsystemet.
Godkjent av: Arkivleder og systemansvarlige
Dato: 13.12.2023
   

Infosikkerhet

 
Meldeplikt: Nei
Dato for sist meldt:
Klassifikasjon: Ikke-sensitiv
Risikovurdering:
Tilgjengelighet: Ja
Integritet: Ja
Konfidensialitet: Ja
   

GDPR

 
Databehandleravtale: Ja
Type personopplysninger: Navn, fødselsdato, adresse, telefonnummer, bilde, epostadresse
Systemtype: Facility Management AS
Systemplassering: Utbygging-og eiendomsavdelingen v/ FDVU
Systemeier: Leder for FDVU
Behandlingsansvarlig: Bodø kommune
Innhentet databehandleravtale: 29.08.2018
Formål med behandlingen: Dokumentasjon av kommunale eiendommer
Administrasjonssystem for kommunale utleieboliger
Sikkerhetstiltak beskrivelse: Tilgangsstyring, tilgangskontroll og automatisering av tilgangsstyring. Endringer og slettinger blir loggført. Vi har back up. Vi har taushetserklæringer, opplæring, prosedyrer, intern-kontroll og databehandleravtale.
Omfang personopplysninger: interne saksbehandlere/brukere
Loggfunksjon: Ja, systemadministrator har tilgang på logg

Sletting av data: Ja, det er mulig å slette. Dette gjøres ikke pr. d.d.
Antall brukere: 500
   

Vedlegg

 
Ingen vedlegg